praca w Niemczech

Szukasz porad i opinii dotyczących zakupów czy konkretnego sklepu? Zajrzyj tutaj!
Miliśka6

praca w Niemczech

Post autor: Miliśka6 »

cześć wszystkim :) zastanawiam się coraz poważniej nad wyjazdem do pracy do Niemiec. Jestem kwalifikowaną pielęgniarką ale nie chciałabym pracować w szpitalu, myślałam bardziej o opiece nad osobami starszymi. Czy możecie polecić jakąś dobrą agencję pracy, która szuka obecnie pracowników?
owęcka

Re: praca w Niemczech

Post autor: owęcka »

wcale się nie dziwie, teraz sporo osób decyduje się na taki krok i wyjezdza za granicę. Ja też od kilku lat siedzę w Holandii. Poszukaj na serwisach ogłoszeniowych, może tam znajdziesz jakieś namiary. Ja akurat działam w innej branży. Na pewno ktoś dobrze Ci doradzi :)
sylwuśka

Re: praca w Niemczech

Post autor: sylwuśka »

ja wyjeżdżam do pracy w Niemczech z agencją Dolce Vita :) oni zatrudniają ludzi na stanowisku opiekuna osób starszych :) jestem zadowolona bo niezle zarabiam, robię to co lubię i choć wiadomo, bywa czasem ciężko to prawda daje mi sporo satysfakcji. Z tego co wiem to szukają obecnie pracowników więc warto aplikować :)
Miliśka6

Re: praca w Niemczech

Post autor: Miliśka6 »

sylwuśka pisze: ↑05 maja 2021, 10:44 ja wyjeżdżam do pracy w Niemczech z agencją Dolce Vita :) oni zatrudniają ludzi na stanowisku opiekuna osób starszych :) jestem zadowolona bo niezle zarabiam, robię to co lubię i choć wiadomo, bywa czasem ciężko to prawda daje mi sporo satysfakcji. Z tego co wiem to szukają obecnie pracowników więc warto aplikować :)
Bardzo Ci dziękuje za informację :) [poczytałam sobie trochę na temat tej firmy i jak widzę sporo osob ich poleca, ludzie są zadowoleni z warunków. fajnie, ze szukają teraz ludzi, może uda mi się dostać tą pracę :)
sylwuśka

Re: praca w Niemczech

Post autor: sylwuśka »

Miliśka6 pisze: ↑11 maja 2021, 12:43