Branża Budowlana

System dla dewelopera – CRM zaprojektowany z myślą o branży nieruchomości

Obsługa procesów biznesowych w firmie deweloperskiej wymaga odpowiedniej organizacji pracy, koordynacji wielu różnorodnych działań, współpracy wielu specjalistów i konkurowania na trudnym rynku nieruchomości. Połączenie wszystkich tych czynników, możliwe jest dzięki specjalistycznemu CRM-owi, który został zaprojektowany z myślą o potrzebach i oczekiwaniach branży nieruchomości. Jakie najważniejsze funkcjonalności oferuje system dla dewelopera VoxDeveloper?

System dla dewelopera wspiera marketing i sprzedaż nieruchomości

Wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych jest jednym z kluczowych aspektów, na którym skupia się oprogramowanie voxCRM.  Dzięki modułom dostosowanym do specyfiki branży nieruchomości, system ten umożliwia efektywne zarządzanie procesami związanymi z promocją i sprzedażą mieszkań oraz domów. Optymalizacja tych działań oraz wsparcie dla specjalistów nie tylko przyspiesza prace, ale również zwiększa efektywność i minimalizuje ryzyko błędów, które występują w przypadku obsługi procesów marketingowych i sprzedażowych bez tak specjalistycznego wsparcia.

Jak system dla deweloperów wspiera posprzedażową obsługę klienta?

Posprzedażowa obsługa klienta jest złożonym procesem, który obejmuje zarządzanie różnymi aspektami, od realizacji umowy deweloperskiej przez zarządzanie płatnościami aż do obsługi zgłoszeń serwisowych.  System dla dewelopera VoxDeveloper to narzędzie, które znacząco upraszcza zarówno dokonywanie zgłoszeń przez klientów,  jak i zarządzanie tymi procesami przez pracowników firmy deweloperskiej.

Systemy dla deweloperów pozwalają zarządzać procesami i znacząco je optymalizować. W przypadku voxCRM jest to jeszcze łatwiejsze dzięki dostępności aplikacji mobilnej, która umożliwia efektywną pracę zarówno dla zespołów działających w biurze, jak i dla pracowników w terenie, a także dla klientów. Z kolei wersja systemu na PC, dostępna jest poprzez przeglądarkę internetową — eliminując potrzebę instalowania dodatkowego oprogramowania. Przyjazny i intuicyjny interfejs w połączeniu z rozbudowanym HelpDesk ułatwiają korzystanie z systemu CRM-u. Wszystko to zapewnia przyjemniejszą i efektywniejszą pracę oraz większą satysfakcję klientów, co przekłada się na wyższe zyski firmy deweloperskiej.

Fot. Shutterstock.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *